I februar 2022 blev jeg 50 år. Jeg bor i eget hus i Kolding, og bruger min fritid på venner og familie.
Derudover bruger jeg min fritid på:
– Min hund Villy, der altid er glad når jeg kommer hjem. Jeg er glad for gåture i naturen, og vi møder mange hundevenner på vores vej.
– Løbeture med Villy som min løbemakker. Løbeturene giver mentalt overskud og energi.
– Fitnesscenteret flere gange hver uge. Træningen giver både energi, og socialt samvær med andre, hvilket også er en vigtig del for mig.